Fanpage w social media
Niemal wszyscy mają social media
Zanim przejdzie się do wyjaśnienia wszystkich kwestii związanych z prowadzeniem fanpage, w tym, z czego wynika określony cennik, trzeba sobie uświadomić, że niemal wszyscy mają social media. Oznacza to, że skuteczna obsługa konta firmy na różnych platformach umożliwi lepsze dotarcie do tych osób, których w szczególności będzie dotyczyło skorzystanie z proponowanej przez nas usługi.
Prowadzenie fanpage w social media
Choć niezaprzeczalnym faktem jest, że za pomocą Facebooka możliwe jest dotarcie do najszerszego grona osób, pamiętać należy o tym, że najskuteczniejsze prowadzenie kampanii oznacza uwzględnienie specyfiki naszej firmy. Dzięki temu można będzie skupić się na stworzeniu konta na Linkedin, który skupia konta firm, bądź zdecydować się na połączenie usług dostępnych w różnych portalach.
Dlaczego ważne jest indywidualne podejście do każdego klienta?
Podstawowym aspektem, który powinniśmy rozważyć, nim przejdziemy do wyszukania firmy oferującej najlepsze ceny, jest upewnienie się, że dana agencja faktycznie uwzględnia indywidualne podejście do klienta. Możliwe jest to m.in. poprzez sprawdzenie, jakie prowadzenie fanpage jest dostępne w ramach usługi.
Ile kosztuje prowadzenie fanpage - co należy wiedzieć?
Cena prowadzenia fanpage uwzględnia szereg działań, które oznaczają zarówno jednorazowe działania, jak i wykonywanie określonych czynności w formie cyklicznej. Dzięki temu można ustalić, ile postów miesięcznie będzie publikowanych za sprawą naszego fanpage. Co więcej, każda agencja będzie przedstawiać kilka ofert, z których każdy pakiet oznaczać będzie inne działania np. na Facebooku, aby pozyskać klientów. Określenie tego, jak często dodawane będą wpisy na profilu, sprawi, że udoskonalona zostanie organizacja kanału komunikacji z fanami.
Fanpage na Facebooku - czy warto robić to samemu?
Na samym początku rozwoju firmy często sami tworzymy treści na naszym profilu na Facebooku. Prowadzenie takiego konta wymaga od nas poświęcenia na to dużej ilości czasu i to nie tylko na samo umieszczenie postów, ale i na skuteczną komunikację z innymi użytkownikami. Choć możemy chcieć w ten sposób zaoszczędzić nasz budżet, szybko przekonamy się, że nawet odpowiedzi na komentarze lepiej zlecić profesjonalistom. Jeśli chcemy zwiększyć nasze zasięgi oraz podjąć się organizacji konkursów, aby dotrzeć do jak największej liczby użytkowników, prowadzenie fanpage, strony firmy oraz zapewnienie pełnej obsługi klientów może okazać się ponad nasze siły.
Co składa się na koszt prowadzenia fanpage w mediach społecznościowych?
To, ile kosztuje prowadzenie fanpage zależy od wielu czynników, m.in. od tego, jaki przewidujemy budżet reklamowy. W zależności od tego możemy wybrać proponowany przez daną agencję cennik. Prowadzenie fanpage okaże się dzięki temu w pełni dopasowane do naszych potrzeb. Ważne będzie połączenie w social mediach kont Facebook-Instagram.
Współpraca z agencją - co składa się na koszt współpracy?
Dobrze wyspecjalizowana agencja reklamowa zajmie się wszystkimi aspektami naszego konta. Na wypromowanie marki, zadbanie o to, aby prowadzona była odpowiednia strategia, a także remarketing pracować będzie szereg specjalistów. Wśród nich znajdzie się zarówno copywriter, specjalista od Facebook Ads, jak i grafik.
Efekt współpracy z agencją - co my widzimy?
Współpraca z agencją reklamową oznacza zadbanie o specjalistyczne czuwanie nad wszystkimi składnikami, które sprawiają, że nasza strategia marketingowa jest skierowana w odpowiednim kierunku. Jako klienci, widzieć będziemy wynik działania pełnego zespołu specjalistów, którzy wiedzą, jak ważne jest dbanie o rozwój marki z miesiąca na miesiąc. Właściwa organizacja sprawi, że regularnie widzieć będziemy nowe posty, których publikacja uskuteczniać będzie nasze social media. Przekonamy się również o tym, że kampanie prowadzone za pomocą Facebooka zwiększają liczbę fanów odwiedzających naszą stronę i piszących komentarze pod naszymi postami.
Co składa się na ostateczną cenę?
Co ostatecznie składa się na prowadzenie fanpage? Cennik agencji uwzględnia wiele czynników:
- Branża - inne działania oraz ceny będą dotyczyły lokalnego biznesu, a zupełnie inne będą musiały być podjęte przy promowaniu organizacji pracującej w bardziej wymagającej branży.
- Skala biznesu oraz profil działalności - w ramach prowadzonych działań uwzględniana będzie specyfika grupy docelowej np. w przypadku relacji B2B bądź B2C na arenie lokalnej, regionalnej bądź ogólnokrajowej.
- Liczba publikacji - zależnie od wybranej oferty, przewidywana będzie określona liczba publikacji na miesiąc.
Fanpage - jego wielkość i dodatkowe działania
Zależnie od stopnia zaangażowania komunikacji z fanami oraz konieczności dbania o stały z nimi kontakt, cennik będzie uwzględniany indywidualnie. Prowadzone będą również dodatkowe działania oraz zostanie zaplanowana kampania reklamowa
- Dodatkowe działania - tu można uwzględnić m.in. organizowanie konkursów za sprawą naszego fanpage lub liczne kampanie reklamowe, czy też prowadzenie konta Instagram.
- Zaplanowana kampania reklamowa - w zależności od tego, jak będzie musiała wyglądać reklama, organizowanie konkursów oraz obsługa konta e-mail, inna będzie cena netto korzystania z usługi prowadzenia fanpage.
We Solve Real Problems
what can we do for you?
Social Media
Lorem ipsum dolor sit orot amet, cons ctetur atrd piing elit.
SEO
Lorem ipsum dolor sit orot amet, cons ctetur atrd piing elit.
PPC
Lorem ipsum dolor sit orot amet, cons ctetur atrd piing elit.
Dlaczego warto zdecydować się na kontakt z profesjonalną agencją?
Organizacja postów na Facebooku to jeden z wielu plusów prowadzenia profesjonalnej kampanii reklamowej. Narzędzie, jakim jest Facebook, stanie się najlepsze dla naszej firmy, jeśli podejmowane miesięcznie działania będą ze sobą spójne i przygotowane przez profesjonalistów. Obsługa postów na Facebooku, dbanie o klienta, a także zaoszczędzenie naszego czasu to część korzyści. Zawodowi managerowie social media zapewnią pełen pakiet usług. Prowadzona będzie obsługa postów oraz ich regularna publikacja. Same posty będą powstawać w określonej miesięcznie liczbie i będą w pełni profesjonalne.
Raport z prowadzonych działań
Fazy przygotowania strategii reklamowej
Audyt dotychczasowych działań
Jeśli klient prowadził już fanpage, ocenione zostanie, jakie efekty dały dotychczasowe działania klienta. Określone zostaną mocne i słabe strony dotychczasowych działań, jakość postów oraz możliwości rozwoju. Jeśli klient nie miał takiej strony na Facebooku, zostanie ona założona.
Dodaj tu swój tekst nagłówka
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Kalendarz treści
Równie istotne jest odpowiednie zaplanowanie w czasie tego, kiedy i gdzie pojawiać się będą kolejne wpisy. Czy będzie to publikacja tylko na Facebooku, czy też do działań zostanie włączony Instagram lub Linkedin.
Tworzenie dodatkowych kampanii reklamowych
W zależności od tego, jakie pojawią się potrzeby, cena netto uwzględniać będzie ostatecznie również konieczność uruchomienia dodatkowych kampanii reklamowych. W ramach tych działań prowadzona będzie obsługa dodatkowych celów i dodawania np. większej liczby postów.
Wspólnie tworzymy interakcje z klientami i dbamy o działania reklamowe w Google Ads
W ramach zadań agencji wprowadzane są nie tylko posty na Facebooku, ale i zapewniony jest pełen pakiet interakcji z fanami. Umożliwia to stworzenie platformy do utrzymania potencjalnych klientów.
Dodaj tu swój tekst nagłówka
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Cykliczny raport warunkiem skutecznej współpracy
Agencja przygotowywać będzie również profesjonalny raport, który przedstawiać będzie wszystkie zmiany związane m.in. z pojawianiem się postów, czy też prowadzeniem kampanii marketingowej.
Jednorazowa oferta czy czas nieokreślony?
Choć możliwe jest skorzystanie z usługi jednorazowej, faktyczne prowadzenie fanpage powinno opierać się o umowę na czas nieokreślony, najlepiej z jednomiesięcznym okresem wypowiedzenia. Umożliwi to nam łatwiejszą zmianę agencji, jeśli na jakimś etapie uznamy, że mamy inną wizję rozwoju naszej firmy, a także zapewni nam większą kontrolę nad rozwojem fanpage’y.
Pozyskiwanie fanów w Mediach społecznościowych
Tworzenie profesjonalnych postów, konkursów i zapewnianie największych zasięgów zapewni nam przemyślaną i spójną kampanię. W efekcie możliwe będzie szersze pozyskanie fanów zainteresowanych treścią naszych postów.
Czy warto szukać tańszych ofert?
Cennik netto obsługi social mediów uwzględnia pełną strategię marketingową i kampanie zapewniające dotarcie do klientów. Zdecydowanie się na jak najtańsze oferty jest rozsądne, jeśli mamy bardzo skromny budżet, ale musimy się wtedy liczyć z tym, że może to oznaczać węższy zakres świadczonej usługi.
Netto czy brutto? Jakie ofert znajdziemy w sieci?
Poszukując ofert w sieci, pamiętać powinniśmy o tym, że agencje reklamowe przedstawiać będą oferty netto. Wahać się będą one od 1,5-2 tys. złotych nawet do 5 i więcej tysięcy złotych miesięcznie.
Facebook Ads - dotarcie do użytkowników sieci
Najlepsze dotarcie do grupy docelowej jest widoczne wtedy, kiedy dany serwis oferuje nam prowadzenie działań w ramach Facebook Ads. Uwzględniać to będzie m.in. odpowiedni remarketing naszej usługi.